Hi.

Wij zijn een gezin dat het roer omgooit en met onze camper gaan we op reis met als motto: ”Destination Unknown”

Verrassingen

Werken

Omdat we een auto hebben en Alessandro een paar dagen in de week werkt, besluit Victor ook wel weer zin te hebben om iets te gaan doen. Na een paar avonden goede gesprekken met Alessandro heeft Victor de smaak weer te pakken. Op de dagen dat de mannen aan het werk zijn gaan de dames met kinderen op pad. Samen is het leven leuker!!

Zo gaan we dan lekker naar het strand, shoppen of wat leuke tochtjes maken in de buurt. Wat echt heel leuk was, is ons tripje naar Olhao, plaats net voorbij Faro, vanaf daar de bootpakken naar Ilha da Armona. De boottocht met een ferry is al een belevenis op zich. Eenmaal aangekomen bij het eiland weet je niet wat je ziet. Echt een paradijs met leuke eettentjes aan de zee en een aantal appartementen. Om aan de andere kant van het eiland te komen loop je ongeveer 20 minuten. Dit hebben wij niet gedaan vanwege het sjouwen van de spullen en de kinderen. De foto’s vertellen de rest!

Camperpark Carvoeiro

Na een dag of drie zijn we die slecht zingende Engelse wel zat en vertrekken we met Alessandro, Sanne en Mick naar een camperplaats in Carvoeiro. Dit mede omdat onze vrienden uit Nederland; Michael, Sanne, Jesse & Eva hier op vakantie zijn en we zo lekker in de buurt zijn van hen.

Ondanks de wat matige beoordeling in de camperplaats app, waren wij zeer verrast door de relaxte sfeer en de prima plek hier. Het is een achtertuin van de eigenaren waar veel palm en fruitbomen staan en een klein zwembad waar je gebruik van kan maken. Ook is er een hostel en kan je een hangmat huren om in te overnachten.

Zebedee mocht hier lekker vrij rondlopen en spelen met andere honden, dat is voor hem heel fijn. Dat vastzitten aan een riem vindt hij namelijk maar niets.

Benagil caves met boot

Heel tof! We zijn met z’n alle (inclusief Michael, Sanne, Jesse & Eva) per boot door de grotten van Benagil gevaren. Voor de kinderen was dit echt spectaculair en wij hebben allemaal genoten van de mooie uitzichten en de prachtige natuurkunst in de grotten. Er is een uitstap mogelijkheid bij een van de grotten, deze staat veel aangegeven als reclame overal waar je rijdt. Dit was echt fantastisch. Check de foto’s om hiervan mee te genieten!

Je kan zo’n boottocht op tal van locaties reserveren. Wij hebben dit gedaan bij Taruga Benagil Tours. Je hebt verschillende mogelijkheden qua boot en duur van de tocht. Wij vonden dit helemaal prima, goede gids en omdat we met zo’n grote groep waren hadden we de boot nagenoeg voor onszelf.

We hebben genoten van de tijd met onze vrienden uit Nederland. Het is echt heel leuk om te laten zien wat en hoe we leven nu in de camper en fijn om te kunnen delen in real life. De kinderen hebben heerlijk gespeeld en we zijn uit eten geweest bij een restaurant aan het strand in Ferragudo. Tof dat jullie er waren Mike, Sanne, Jesse en Eva!

The big suprise!!

Jaaa het was het dan bijna zover, 5 juli hadden we onze vlucht naar Nederland geboekt als verrassing voor onder andere Johan zijn 65ste verjaardag. Ook werd Leonie 30 en Patricia was die week ook jarig. Kortom, genoeg om mee te maken en niet te willen missen in Nederland. We hebben dit aan bijna niemand verteld en dat maakte het bezoek ook zo gaaf! Zebedee hebben we een weekje laten logeren bij een kennis met een mega stuk land en andere hondjes. De meiden hadden er onwijs veel zin in en we konden bijna onze mond niet meer houden!

De vlucht was top, en we werden door Alexander opgehaald op het vliegveld in Rotterdam. De eerste dagen hebben we genoten van familie en vrienden in Den Haag. Lekker ontbijten en daarna shoppen met opa, spelen met hun favoriete ooms, oude buren en vrienden bezoeken in Den Haag.

Johan hebben we tot het feest (dat weekend pas) niets verteld en niemand wist dat we kwamen. Het feest was in “de Molen” in Soest. We waren als een van de eerste op de plek aanwezig en kwamen zingend aan. Johan en Engeline hoorde ons, kwamen naar buiten en kwamen niet meer bij van verbazing. Na een paar traantjes en dikke knuffels kon het feest echt beginnen. We hadden door dit feest gelijk de hele familie bij elkaar en hebben onwijs genoten.

's Avonds is Anouska naar Utrecht gegaan om Leonie te verrassen.

Leonie was mega verbaasd en in shock toen Anouska ineens voor haar deur stond op haar 30ste verjaardag. Hahaha wat heerlijk dit.

Als laatste zijn we de dag voor vertrek nog bij Patricia geweest om haar verjaardag te vieren, waar als dubbele verrassing Becky ook nog eens was uit Barcelona!

Alleen om deze reden zouden we uberhaupt al gaan reizen, wat een warm bad waar je in komt en liefde die we hebben gekregen in dat weekje in Nederland. Nog een speciale dank voor Stefanie waar we ongestoord konden slapen en ons thuis konden voelen in Soest! Dank je lieve Stef!